onsdag 24 mars 2010

Snöglädje!







7 kommentarer:

  1. Vad stor han har blivit finingen!

    SvaraRadera
  2. Att Vide gillar snön ser man ju, men fy vad jag är trött på den. Jag vill att det ska bli barmark nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Vad stor han börjar bli din lille Vide. Tänk vad fort det går.....

    Du vet ju hur det är när man gör praktik, sååå kul men man blir ju alldeles slut av alla intryck. Tog mitt första blodprov i armen på en tålmodig personal idag. Åh jag som har värsta sprutfobien......vi tränar lite agility på eftermiddagarna här ute i geggan innan det är läggdags för matte vid så där åttatiden;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Sandra, det finns ingen snö kvar längre! Uppdatering tack;-)

    SvaraRadera
  5. Håller med ovanstående! Hoppas allt är bra, hörde av Jenny som fick förmånen att träffa honom att han var heelt underbar! Sötare får man leta efter!

    SvaraRadera
  6. Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs! Bor du kvar i samma....

    Skämt o sido kommer du ihåg den låten? Whats up!

    SvaraRadera
  7. Hej, hoppas allt är bra! Jag fick hastigt och lustigt jobb på ett smådjurssjukhus i Göteborg, så nu bor Aldo och jag här! Snart måste du uppdatera bloggen så vi får se om Vide har växt nåt sedan sist... Kramar!

    SvaraRadera