torsdag 21 januari 2010

Ofattbart och väldigt sorgligt

Vides kullsyster Kim har fått lämna jordelivet idag. Det känns helt ofattbart hemskt och går inte att låta bli att tänka VARFÖR detta skulle behöva hända. Söta, pigga och levnadsglada Kim fick sluta sina dagar alldeles på tok för tidigt då hon har drabbats av en tillväxtrubbning som gjort att hennes ena armbåge har utvecklats fel och leden aldrig skulle kunna komma att fungera normalt. Det fanns ingenting att göra och hade heller inte kunnat förhindras, det var en extrem och fruktansvärd otur och orsaken är troligen någon form av yttre trauma.

Jag känner verkligen med Sandra och Rikard, Kims matte och husse. Det de nu måste gå igenom måste vara helt fruktansvärt. Mina allra varmaste tankar går till er och lillmatte Celine.

2 kommentarer:

  1. Usch jag läste om Kim i Evas blogg. Så sorgligt och orättvist. Lycka till med pallen.
    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag grät när jag läste om lilla Kim! Så sorgligt...Ha det bra!/Ylva

    SvaraRadera